Första dagen i gymnasiet 2009

Dagen började på värsta tänkbara sätt, jag var flyförbannad! Mamma kom in i mitt rum och undrade om jag var vaken, och jag fick psykbryt och började gapa och skrika och ha mig som bara den! "vaknade på fel sida"  
Men det blev bättre och jag och Jasmine  rullade iväg med bussen ner till navet, där vi hade mindre flyt och missade 3an vilket gjorde att jag fick gå bort till västemalm, vilket gjorde att jag kom försent! bra jobbat emelie!
Men jag hittade hela klassen och vid lunch hittade jag några trevliga tjejer som jag krokade ihop med!  Sen blev det presentationer av varandra, allt som allt va vi där sex timmar! Rätt tärt första dagen, men dumt att klaga. 

Sen åkte jag in till stan och träffade pontus, svenne, thore, kajsa och anna på barista!



första dagen i 9an 2008
Trackback
RSS 2.0