Franska på Hedbergska

Vid åtta var jag vid hedbergska för den första franskalektionen, jag och kevin yrade omkring där några minuter men sen hittade vi rätt. Men det visade sig att franskan började halv nio, och inte åtta.. Men franska är inget för mig, känner bara hur jag verkligen inte orka med allt det där, nu när jag faktiskt kan välja! Inte för att jag inte fattade, för det gjorde jag, och dom jag pratade med va himla trevliga, men nej tack. Så nu sitter jag och tänker på alla högskolepoäng som går förlorad bla bla bla! :/

Förutom franskan har det varit en bra dag med 2 koppar varm choklad och 2 koppar kaffe, galna skrattanfall, härliga namn-rundor, störda tungvrikningas fraser på engelska och en trevlig sväng genom hela västermalm i jakt på brandlarm, vattenslangar och halkskydd! (säkerhet och arbetsmiljö heter kursen) 

Trackback
RSS 2.0