Andra skoldagen

Idag var det ju som sagt andra skoldagen, huua så nervös jag var! Igår kändes det inget speciellt att komma dit, men idag... fy bubblan!! Och det blev precis så där jobbig stämmning som jag hade tänkt mig att det skulle bli 
- alla satt i ett rum som i en ring, upptryckta efter väggarna, jag kom in, "ensam och rädd" och stod och tittade på alla som i sin tur tittade tillbaka! Hittade dock ansikten som jag kände igen från Katrinelund, och såklart (typiskt mig) var jag tvungen att kommentera den jobbigt tysta situationen högt och tydligt.. Sen har jag kommit på att det i princip bara är jag och en kille till som ställer frågor och svarar på dem i klassrummet, och när jag kom på det fick jag lite smått panik! Så jävla typiskt mig att aldrig kunna smälta in och hålla tyst.. 

Idag har vi också gjort packlista med galet mkt grejer och fått ett schema inför nästa tisdag och onsdag när vi ska iväg och klättra i ett berg och vandra. Runt högakusten tror jag det var. Ruggigt skoj! 
 
Trackback
RSS 2.0