Nattvandring

Jag, Emilia, Linnea, Viktor, Sebastian och Tobias var ute i Kovlandsskogarna och ledde lidens femmor genom mörkret. Det va riktigt roligt, en av det roligaste sakerna vi gjort på ledarskap än så länge :) Från början gick jag och Emilia längst bak, där gick även en liten tjej som hette emelie som blev min nya bästa kompis. Jag var iaf hennes nya bästis ^^ Hon pratade och pratade och pratade, jag fattar inte hur man kan ha så mkt att prata om. helt galet! Men sen så bytte alla plats i ledet så jag och emilia hamnade med lite mer tysta barn. :) När vandringen började närma sig sitt slut va klockan tolv och mitt tålamod va lika med noll och det kändes riktigt bra att föräldrarna stod på plats och tog med sig alla barn. På vägen hem lyssnade vi på my hart will go on och jag va ruggigt nära på att somna, helt slut i både huvudet och kroppen! 


jag & emilia



Trackback
RSS 2.0