oslagbar dag i Sidsjön

Mötte Tobias i morse vid ica begsgatan sen rullade vi upp till sidsjön. Där var klassen indelad i 2 grupper, min grupp började med att gå upp för sidsjöbacken, behöver jag säga att vi gick om naturarna med hästlängder trotts att dom fick försprång? När vi kom upp skulle vi koka varm choklad, det fixade alla utan massa genomgångar om hur köken funkar eftersom vi redan har gjort det där. sen gick vi vidare till skolsköterskorna som berättade om abc vård och stabilt sidoläge, även där visste vi redan allt.. Sen gick vi en frågeslinga nerför berget, sen åt vi lunch och sen satte jag emilia och rasmus oss i en kanot. Jag och Emilia paddlade och Rasmus satt i mitten och lekte mansgris! Jag passade också på att skuta med pilbåge när vi hade lite fritid, grymt kul vare

rasmus: du och emilia är fan dom värsta jag har träffat i hela mitt liv! 
behöver jag säga att emilia och jag är rätt lika när det kommer till att toookgarva?!


rasmus


emilias version av stabiltsidoläge


jag


rasmus, jag, emilia
Trackback
RSS 2.0