fredag kväll

öppnar ögonen för att kolla att det är sant.. jo, han ligger kvar där med armen om mig. världens bästa kille ligger och håller om mig! känner hur hans huvud blir tyngre och tyngre mot mitt för varje andetag han tar, jag ler mitt bredaste leende rakt in i den vita väggen. nöjd tjej är den enda tanken jag får fram, nöööjd tjej! den första snarkningen i mitt öra kommer från ingenstans, han sover. han sover verkligen! jag måste le igen, men kämpar emot. "fan jag kan ju inte ligga här och le för mig själv". sluter ögonen och känner efter riktigt riktigt noga, "hitta något fel emelie, hitta felet med honom" det går fem sekunder sen inser jag att det är lönlöst". kryper ihop under den trygga armen som att det vore nån millimeter emellan oss, lyssnar till dom djupa andetagen och somnar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0