måndag

underbart att vara tillbaka till skolan! nä jag skojar inte! gillar när man får lite perspektiv på saker och ting, det blir liksom MYCKET bättre då!
efter mina 2 lektioner i skolan (varav en som jag ägde sönder min datakunskapslärare, om jag får säga det själv) så träffade jag & emilia issa, siia och nanna! sprang runt på västermalm, stackars naturare säger jag bara!
dom är helt avskärmad från resten av världen, iaf resten av västermalm!

sen tränade jag och emilia! drog mitt första seriösa träningspass nånsin!
MEN sen satte vi oss på torget och åt glass, mindre bra... kanske?


delar med mig av ett sommarminne!


Kommentarer
Postat av: emilia

jag ser ut som en spermie

2010-04-12 @ 18:47:47
URL: http://esomiemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0