onsdag

jag: men peter, (min datakunskapslärare) jag har velat göra det här provet i 2 veckor nu, men så säger du att vi måste spika ett datum, och när vi väl gör det så ska vi DANSA! vad är det här.....? *irriterad*
peter: det spelar ingen roll när du gör det, bara du gör det.
jag: ja men då hade jag ju kunnat göra det för 2 veckor sen eftersom det endå inte blir av när vi spikar ett datum
peter: du får göra det på måndag
man ba: lkasjfdskhflgdfgsdfnsdlfjdos, F-F-F-FUUUUUUCK YOU!

aja, började halv två slutade kvart i tre. då hade vi hunnit med att fika, muffins och saft. och snacka värktabletter. LEDARSKAP FOR LIFE!

efter skolan GICK jag hem, sjukt nöjd tjej!




naaaaaaaaaaaaaaaaaaaw :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0