tisdag

hej alla fula osmakliga människor, HEJ!
eller nä, jag vet ju att ni inte är det, men det skulle kännas bättre om ni va det, bara idag... och i morgon!

äckligt jobbig dag med fake nationella, mattelektion, konstigt kombinerad lunch, jobbig svenska lektion som jag INTE UNDER NÅGRA OMSTÄNDIGHETER ALLS FICK SMSA PÅ! och till sist idrott då vi hade dans, vilket innebär att alla va super duktig utom min grupp. vi ägnade tiden till att jucka på varandra. (jag va med charlie, det förklarar saken va?!)

efter skolan gick jag och emilia på bibblan och så lånade hon skönhetsguiden! sweet! :)
sen blev det en sväng på stan med sara, köpte en super fin t-shirt med spets på ryggen, gilla! :)
och nu tänkte jag åka och träna, men jag måste tydligen spendera lite tid i min ensamhet enligt min mamma, så nu ska jag bada!!

alla känns galet dåligt och jag kan lixom inte sluta plåga mig själv med dåliga tankar, så därför livar vi upp denna deppiga mening med en fin bild på nilsson! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0