torsdag

jag känner en sån jävla lust att bara vräka ur mig allt som har hänt idag, allt jag känner och hur jävla pinsamt allt är. men det är fan inte värt att ödsla ngn energi. patetiskt är vad det är.. där har ni min åsikt!!

om man bortser från det så har dagen lekt, och då menar jag verkligen l-e-k-t! 2 lektioner har vi haft, lekte på båda! slänga varandra över rep, bokstavslekar, tysta-leken och musikmemory har vi hunnit med. och så pratade vi lite om hur en vuxen ska vara, när man blir vuxen och om alla verkligen blir vuxna! jävligt intressant faktiskt!

jag: vem i klassen tror ni aldrig kommer bli vuxen?
dom flesta: duu emelie!
sofie: jo jag tror emelie kommer bli vuxen, hon pratar ju alltid om sina barnbarn.
HAHAHAHA<3


kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

emelie så ni kommer ALDRIG kunna förlåta mig då? Jag har sagt att jag gjort fel och förlåt hur många gånger som helst. Men jag är bara människa och alla gör misstag,Jag har aldrig gjort ett sånt här stort misstag i hela mitt liv och gör aldrig om det. Jag ber bara om förlåtelse.

2010-04-22 @ 17:21:54
Postat av: emelie

som du kanske vet så är jag och emilia bästa vänner, jag har fått höra hela historien. jag har ljugit många gånger jag med, men jag har fått lära mig att om man har chansen så ska man berätta sanningen och inte spä på ännu mer. jag skiter i vilka killar du umgås och inte umgås med, men om jag ställer en enkel fråga till dig i ren nyfikenhet så förväntar jag mig inte att du ljuger mig rakt upp i ansiktet.

du och jag har råkat hamna i samma klass, mer än en sån relation har vi ju inte, förstår inte att när man väl säger några ord till varandra så är lögner det enda man får.

2010-04-22 @ 17:28:53
Postat av: Anonym

förlår emelie, men jag sa så för jag känner inte tryggheten till dig att prata killar,kanske nån dag jag hoppas det. men efter detta vet jag inte. jag vet att jag gjorde fel. allt är mitt fel. och klart emilia berättade för dig vad som hände var klart för mig. jag har erkäntt att jag gjorde fel och tar på mig allt. hoppas bara att vi nån dag kan komma över detta det är patetiskt! jag vet! jag skäms så himla mycket. men vi kanske kan hjälpa varandra att komma igenom detta? vad tycker du, ska vi ta ett stort steg och försöka lägga detta bakom oss och iaf kunna vara i samma rum och prata utan onda blickar och skit snack ? :) vad tror du skulle det funka? :) jag hoppas det. förlåt för ALLT! vad ska jag säga? jag vill inte ha det så här. Jag vill ingen illa och jag mår skit över detta...

2010-04-22 @ 17:39:15
Postat av: emelie

lägger man ut en bild på bdb och skriver att grabben är underbar och att han är "ögongodis" är det väll klart som fan att man frågar, speciellt eftersom det är emilias ex

2010-04-22 @ 17:45:27
Postat av: Anonym

vill du inte komma över detta? jag försöker och försöker, men du verkar ju inte ens vilja sammarbeta och lägga detta på is ? :) jag har förklarat för emilia att min kompis la ut den på skoj för hon trodde det var något mellan oss inget mer än det, det lovar jag:) jag vill bara komma över detta, jag kan inte göra annat än att ångra det och säga förlåt jag gör allt för att inte skada andra människor. här blev det tvärt om och du måste se att jag ångrar mig till tusen. :) jag vill bara sluta fred och säga att jag är grymt ledsen för ALLT. jag förstår att du är sårad och arg men någon gång måste man kunna gå vidare trots det:)

2010-04-22 @ 17:49:22
Postat av: emelie

du hade ju kunnat säga det direkt då och inte fortsätta att ljuga.

förlåt emma men jag tror inte ett ord av vad du säger, jag lovar att det inte kommer bli ngt skitsnack från min sida och inga onda blickar men jag känner dig inte och finner ingen anledning till att börja göra det efter ett år tillsammans i samma klass, och speciellt inte efter det här.

vi kan ´"lägga det på is" men jag uppskattar om jag får välja själv vilka jag vill umgås med, liksom alla andra.

2010-04-22 @ 17:56:42
Postat av: Anonym

jag säger inte att vi måste vara vänner. att du säger att du inte tror på vad jag säger sårar mig och jag förstår att det är svårt att förlåta men vill du inte ens försöka förlåta så kommer jag hamna utanför gruppen och må skit dåligt. vill du att ett misstag ska få förstöra för mig? jag försöker ju verkligen och jag ångrar mig verkligen! jag säger förlåt 100000 gånger och nu vet jag inte vad jag ska göra eller säga. jag vill inte bli ett object som bara är en börda. förlåt! jag har pratat både med dig och emilia nu men inget funkar och ingen vill ta steget och bara blicka framåt. så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till.

2010-04-22 @ 18:03:25
Postat av: emelie

emma snälla!! det är dags att vakna upp, dags att lägga korten på bordet! du säger att du kommer bli utanför gruppen DÅ, men va fan tycker du att du är nu då? om du bara visste hur bekymmrad vi är för dig! vi får ingen kontakt med dig, det enda du gör är att springa efter folk som en jävla svans! prata med lärare, prata med oss gör något åt saken! vi försöker lösa det åt dig, men för att det ska gå måste du inse situationen själv...!

2010-04-22 @ 18:24:09
Postat av: Peter Forsberg

Emma du kan få leka med mig iställe på dagarna, jag är jätte snäll. :)

2010-04-22 @ 22:21:20
Postat av: Anonym

jag vet emelie ocj försöker, vi kankse kan hitta på nåt efter skolan ett par stycken jag VILL men det är svårt. men nu blir det ännu svårare:) jag vill gå vidare. vi tar det på måndag och får ut allt vi vill ha sagt om det finns något kvar vill säga,haha :P jag är såååå ledsen för allt. mitt fel ju . jag försöker och vill. jag inser det nu när du säger det emelie. jag vill lära känna dig. men jag är rädd att bli presad till att börja dricka och det vill jag inte, det är därför jag hållt mig på avstånd :) ska vi börja om ? :)

2010-04-22 @ 22:47:51
Postat av: Peter Forsbergs kusin

men lilla gumman, vad tänker du på? Du ljuger om att du är kusin med Emil Forsberg och och nu ljuger du om att det inte va du som la ut bilden på simon och att ni är tremänningar? Konstigt att du känner hela din släkt men dom känner inte dig.. Du byter story hela tiden och allt blir bara skit!

Vad jag förstår så har du berättat ganska tydligt att dom inte vill vara med dig, och det är något man måste acceptera! Alla går inte ihop och det går inte ihop med dig.. Så jag tycker att du borde börja acceptera det och gå vidare.



Ha en fortsatt trevlig kväll.

2010-04-22 @ 23:06:50
Postat av: emelie

börja dricka? eeh, vad jag har läst i din blogg så är du redan ute och gör sånt. eller ljög du då med? OCH traska på fest tsm är kanske inte det första man gör.. du gör dina val precis som jag gör mina!

2010-04-22 @ 23:18:12
Postat av: Tobias Löfblad

Dags för att säga vem peter forsberg och peter forsbergs kusin är, det är challeballe. han vågar inte stå för vem han är och det tycker jag är dåligt av han så nu säger jag det :)

2010-04-22 @ 23:31:10
Postat av: Anonym

men emelie , jag försöker verkligen ställa allt till rätta nu. jag vill inte komma på måndag och alla är arga på mig. jag hoppas att allt lugnar ner sig under helgen. jag försöker och försöker. men det verkar inte som att du ens vill försöka lösa detta. jag försöker vara trevlig och snäll och göra det bästa men ibland blir det för mycket och jag gjorde ett misstag. jag vill bara börja om. :)

2010-04-23 @ 13:35:33
Postat av: Anonym

emelie, jag försöker och försöker. vill du försöka lösa det här ? :) jag vill det iaf. nu vet alla vad som hänt och vi vet alla att allt är mitt fel och jag har tagit mitt ansvar och försöker nu ställa allt till rätta. vill du också försöka lösa det här så vi kan gå vidare med våra liv? :)

2010-04-23 @ 13:54:32
Postat av: Anonym

emelie,jag vill lösa det här. vill du också det eller ska vi hålla på så här föralltid? det är väl inge kul. jag har tagit mitt ansvar och erkänt och nu vill jag lösa det här. :)

2010-04-23 @ 13:56:14
Postat av: Börje Salming

thihihi vem är jag då, löfblad?:))))

2010-04-23 @ 16:11:01
Postat av: emelie

jag hoppas vi kan finna en lösning på problemet för allas trivsel. ses på måndag

2010-04-23 @ 16:58:47
Postat av: Kuken

Och vem är jag????

2010-04-23 @ 17:20:01
Postat av: Börje Salming

Kuken är definitivt Nilsson!

2010-04-24 @ 11:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0