en helt vanlig torsdag

den som kom på att man ska börja halv nio på morgonen borde avrättas, så kan jag lägga scheman i framtiden! och med det tycker jag att jag har sagt precis vad jag tycker om att kliva upp på morgonen...

idag hade jag en halv lektion ungefär, sen satt jag på möte med elevrådet i 3,5 timme! vi kom på en massa massa massa roliga saker, vi kommer verkligen röra runt i grytan!
sen träffade jag fredrik på stan, tvingade honom att köpa te till mig (eftersom han har SLÄNGT BORT mitt förra)
när jag kom hem stod nya soffan i vardagsrummet, så mamma och jag har pysslat hela kvällen med att skruva på ben, bära bort den gamla soffan osv! riktigt snyggt blev det!



Kommentarer
Postat av: Anonym

får man se en bild hur soffan ser ut? :)

2010-08-29 @ 11:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0