första skoldagen

jag, precis som alla andra tvåor och treor hade första skoldagen idag.
det knepiga är att under sommaren spelar det ingen roll hur lite man sover, man orkar ändå. och man äter när magen kurrar! men direkt idag när jag satt mig ner i klassrummet började jag gäspa! alla energi for ur mig, och från ingenstans kände jag mig tokhungrig!
men som vanligt kommer man in i det, man sover vid elva tolv på kvällen och känner sig hungrig på den utsatta tiden på schemat!

efterskolan blev det donken och sen åkte jag hem till fredrik med buss!
det jag inte visste va att dom har dragit om 3:ans tur. så jag fick gå genom regnet från sidsjön till fredrik i högklackat! och sen såklart från fredrik och ner till stan! jag behöver inte säga att jag va dyngsur va?

bort med sommarkläderna, fram med höstkläderna!
ut och shoppa nya, och kasta det gammla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0