tisdag

idag hade jag matte B för första gången, och jag är väldigt positivt överraskad! det känns skit bra! (hatar matte i vanliga fall) läraren är super bra (hittills) och är riktigt bra på att förklara saker!
- erik håller antagligen inte med mig som kastade sig ur klassrummet så fort talen kom upp på tavlan och sa "jag är en lika respekterad medborgare med eller utan matte B"

i övrigt har dagen varit död, men efter skolan va jag ner till stan, köpte lite peeling och en tröja!
nu ska jag bege mig ner mot stan igen, träffa fredrik och sen baka hos honom!
filmjölkslimpa som min faster gjorde i sommar, svin go!


ego-micke ringde idag! dags att ta tag i träningen igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0