bula i pannan

idag är det torsdag och om det hade varit i "normala fall" hade jag slutat kvart i fem!
men jag hade glömt idrottskläderna idag + plus att jag har sjukt ont i huvudet. s
å jag tyckte att jag va värd att gå hem runt 2! välbehövligt minst sagt!

inatt:
(jag brukar prata i sömnen och ibland vakna att jag står vid sängen)
*vaknar av att jag slår huvudet i sängbordet, jättehårt*
jag: *suckar*
fredrik: *tror att jag tappar ngt* - ta det där i morgon!
jag: men jag slog ju för fan huvudet!!! *skitförbannad*
fredrik: jaha...
jag: *gör faceplant och väntar på att fredrik ska kolla hur det gick*
fredrik: *snarkar*

hmm, i morse va det iaf skitkul!

så nu sitter jag här med en snygg bula mitt i pannan!
SWEEET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0