idag känner jag mig viktig!

idag tog jag en lång och välbehövlig sovmorgon, eftersom jag ändå inte hade något att göra då jag inte va elevguide för niorna!
sen gick jag och therese och letade upp dom nya killarna som ska börja i våran kår.
(och så hann jag flirta in mig hos receptionisten)
sen hade vi en hiiiiiimal långt styrelsemöte, som var mycket givande!
och efter det hade jag ett möte med rektorn som också gick bra!

efter skolan har jag och fredrik varit och handlat julklappar, och så passade vi på att sola lite! :)
nu ska vi lägga oss och sova så att jag orkar värva elever i morgon!

Kommentarer
Postat av: cosmi

vart brun nå jävulskt ;)

2010-12-03 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0