jullov

igår klädde mamma och jag julgranen, den blev jätte fin! första året vi har en tät gran tror jag, haha!
och idag va det den årliga och traditionsenliga julavslutningen, men ack vad allt sket sig!
bussen kom 30 minuter för sent så mitt tillfixade hår rasade ihop av snön, och nån julshow fick jag inte se eftersom nått pucko stod med armarna i kors utanför dörran och sa "man måste dra en gräns. såklart trodde jag att han skämtade och försökte gå förbi, så såklart fick jag mig en rejäl avhyvling! hehe(A)
men efter det har dagen varit rätt bra, vi i klassen öppnade julklappar tillsammans och jag fick tomtebloss som jag har eldat flitigt! och efter "skolan" gick jag och sofie på stan i flera flera timmar. riktigt trevligt! :)

nu skriver jag att jag ska gå och städa, men egentligen kommer jag lägga mig i soffan och bara njuta!
jullov, efterlängtat! <3

2006, vår lagom pigga julgran, hahahaha









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0