fredag

sitter här och torkar dom sista glädjetårarna. det har varit en sån galen dag, men att öppna dörren och se kortet som emilia har skickat till mig gör mig så otroligt rörd. att hon har lagt ner lite tid och omtanke, att hon över huvudtaget tänkt tanken gör mig så otroligt glad. jag älskar emilia, det gör jag verkligen! vad det än är så finns hon där för just mig. och jag har egentligen inga krav, hon behöver bara vara i min närhet så gör hon mig till just den personen jag vill vara,
- världens gladaste tjej! 


klicka för att se större bild: 

  

anyway, i morse klev jag upp halv sju för att göra tårta åt klassen med emilia.
här är resultatet:


sen tröck bf 07,08 & 09 + lsk 08 & 09 ihop sig och fikade massa gott tsm!
 

sen blev det filmmys:

Kommentarer
Postat av: JOAKIM.

Metropol? :)

2010-02-13 @ 22:24:33
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: emelie

såklart :D vad annars ;)

2010-02-14 @ 14:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0