fredag

shit va skönt det är att vara ledig, det lär jag ju inte vara ensam om att tycka! :)
igår sov jag så där ruggigt länge som bara emilia tillåter, nämligen till halv tolv. tanken va att jag skulle få sova till halv ett, men eftersom hon inte kan klockan blev det inte längre!
sen tog det 45 minuter att ta sig ner till stan med buss, eftersom 1, bussen inte kom 2, bussen körde fast 3, vi fick ta den som kom 15 min senare. MEN när jag väl va nere gick jag och emilia på pallas och fikade. ruggigt gott och trevligt! sen lånade vi ngr böcker och tog oss en sväng på muséet. haha, super sött :)

sen buss ut till pappa och där blev det deep talk i 2 timmar, ni vet... helgen! hehehe ^^

men nu äre fredag, min buss tillbaka till civilisationen går om 45 minuter och jag är inte klar för fem öre!
tänkte passa på att träna en sväng innan mamma slutar!
ikväll blir det lugna gatan med trocadero och vuxet moget sällskap, min mamma!

Kommentarer
Postat av: millson

HAHA

2010-02-05 @ 18:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0