lördag

satan vilken jävla kväll vi fick till igår!
började med att emilia kom hem till mig, jag sminkade mig, sen fixade hon mitt hår samtidigt som jag målade naglarna, sen flög jag i kläderna och sen sprang vi som idioter till bussen. (hade kunnet gjort iaf) nere på navet väntade vi på dom andra för att upptäcka att dom skulle komma senare,.
vi orkade inte gå upp till höglunda, så vi tog bussen. men lyckades hamna i skönsmon..... (JA, vi va nykter)
kvällen blev iaf sjukt lyckad, mot förmodan, och jag hade ruggigt kul! den avslutades på donken, och jag har aldrig i hela mitt liv ätit en så sjukt JÄÄÄÄVLA god muffins! kärlek :')

idag har jag varit på birsta med faster, sprang på en FET rea och köpte 2 väskor för 50 kr! nu äre bara att sitta och vänta på att sommaren ska komma så jag kan börja använda dom! OCH så åt jag min sjätte semla för i år, inte fy skam!

ikväll blir det melodifestivalen med hela tjocka familjen! :)
(kanske ska tillägga att jag kommer äta godis så blir min blogg som en dagbok över allt jag trycker i mig...)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Det var fett kul igår!! :D

2010-02-27 @ 18:05:10
URL: http://noisywords.blogg.se/
Postat av: Sally

Men det är väl bara du som kan fynda på det sättet...... :)

2010-02-28 @ 19:59:49
URL: http://nastansallys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0