lördag

idag har det varit en ruggit bra dag! *ni håller med*
åkte iväg til ikea med mamma och kollade på sängar, jag är nog rätt säker på vilken jag vill ha! men jag måste mäta, tror fan inte jag får plats! jag har kommit på exakt hur jag vill att allt ska stå, men det går nog inte med den sängen... nu snackar vi I-lands problem på högnivå! men när jag började gnälla så satt mamma en semla under näsan på mig, och då va mina problem rätt glömda ;)

sen sprang jag in på monki och hittade en midjejacka (kan man nog kalla den) med 75 %. det tackar man ju inte nej till! sen gick vi och hyrde lite filmer, och nu har jag lovat att jag ska kocka lite i köket. håll tummarna för mig!


dagens tankar:
 



Kommentarer
Postat av: sara

nawis, vilka fina tankar!<3

2010-02-06 @ 23:00:51
Postat av: emelie

<3333

2010-02-10 @ 17:52:43
Postat av: emelie

<3333

2010-02-10 @ 17:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0