onsdag

morgonen började på bästa tänkabara vis.. NOT! pappa hade glömt att lägga in mig i mobilen och glömde därför bort mig, kul... vi skulle och fixa mitt skoterkort, men så blev det ju alltså inte! istället sprang jag som en idiot för att hinna med bussen. mina lungor höll på att dö!

väl på skolan blir det ungefär så här...
emilia: men eeeeemelie, sluta säga att jag har pms hela jävla tiden! jag kan ju för fan inte ha psm HEEELA tiden! (sa väll nått opassande) nu går vi och äter, kom rasmus!
*toffel rasmus springer efter*
jag: jaha, ni tänker inte vänta på mig eller...?
emilia: ja men du är ju så jävla seeeeg!
*på väg ner till västermalm*
rasmus: va fan går man i skolan för asså, så jävla less.
jag: men hurrni, jag kände mig så jävla glad i morrse och ni är fan bara sur..

sen hinner vi ryka ihop mer eller mindre säkert 4 gånger till innan dagen är slut. men såklart avslutar emilia dagen med att halvligga ner i bussen och skratta åt...  nått?


bitchen, fjanten och bögen




Kommentarer
Postat av: emilia såklart

HAHAHA du var ju fan minst lika sur!!!!!! jag började fan dagen med att le världens största smile åt dig när du kom in genom dörren!!!!



ps. om jag är så tjock som jag ser ut att vara på bild nummer 2 så säg det nu, för isåfall går jag och tar livet av mig.

2010-02-10 @ 18:12:36
URL: http://esomiemilia.blogg.se/
Postat av: emelie

kära emilia



jag skulle vilja börja med att säga att vi har delade meningar om den saken, men då kanske vi kan vara överens om att vi har olika uppfattningar?

hur som hellst, det är nog lika bra att du tar alnöbron på en gång... ska jag hjälpa till att knuffa? :)



HAHAHAHAHA<3

2010-02-10 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0