onsdag

jag tror inte ni fattar hur bra dag jag har haft oavsätt vad jag säger! toppens topp av bra-het lixom!
vaknade i morse och va så där riktigt utvilad som man bara kan vara när man har sovit i 9,5 timme! sen klev jag ut genom dörren och möttes av världens största sol, som har förföljt mig hela dagen!
vid 2 rullade sara in på metropol och hade med sig en överaskning till mig, en sjukt fin ring!
(sara har alltid så fina ringar på sig, och när jag tänkte slå till på 2 st likadana så va dom såklart slut! men så hittade hon en åt mig som hon kom med) så jag tackar och bockar så heeeemskt mkt! vilken pärla till vän jag har :')
sen åkte jag hem, gjorde om bloggen en smula (det va på tiden) och sen gav jag mig ut på andra äventyr :)

btw, idag firar jag och emilia 6 månader tillsammans :)


min pärla och jag

Kommentarer
Postat av: milia

älskar den nya headern!!!!!

2010-02-25 @ 17:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0