onsdag

ja då sitter man här igen, framför datorn med munnen full i chocklad! känner lyckan över att jag är ledig enda tills på måndag, men ändå känns det fan DÅLIGT! jävla skit dag är vad det här är!

dåliga saker:
1, jag kommer försent, dåligt!
2, emilia är sjuk....
3, rasmus kommer inte förens på eftermiddagen..
4, vi börjar morgonen med matte, jag jobbar järnet och blir helt död!
5, vi har lunch. den är äcklig, jag är hungrig resten av dagen!
6, vi har presentations prov, det går sådär...
7, mackorna med kycklingröra är slut..
8, jag ser johan, och hans blick...
9, rasmus är sur som ett as, och får mig att bli sur med...
10, får stå och vänta på bussen i 30 minuter nere på navet...
11, jag fryser exakt hela dagen!

dagens bra saker:
1, jag skrattar hejdlöst med johanna och fiia hela eftermiddagen! 
2, mamma har köpt semlor..

less man bliiiiir! nu ska jag sova tills på måndagmorgon... -.-


så här sur va rasmus idag....
(nej, han spelar inte...)

Kommentarer
Postat av: sjuklingen

hahaha sjukt klockren bild på en sur rasmus!

2010-02-03 @ 18:13:39
Postat av: emelie

jag vet, han va så där jättelänge... -.-

2010-02-03 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0