söndag

invigde alla hjärtans dag på bästa sätt inatt. jag pratade med mitt förrförrförrförrförra ex, typ så. en smula komiskt. haha, men nu kommer vi till det roliga. alla som vet vem fredrik är vet att han är stor som ett hus, endast muskler.. tränar, dricker äckliga proteindrinkar osv..

jag säger: vet du!! jag är så jäkla glad! va och köpte stopp och väx för ett tag sen, så nu har jag slutat bita på naglarna. och dom har blivit JÄTTE LÅNGA!
fredrik säger: emelie, bita på naglarna.. vrf ska du äta på dom? det är ju inte direkt protein i dom..
HAHAHAHAHA, trodde jag skulle döö :')

idag är det iaf alla hjärtans dag för dig som har missat det (....)
jag har åkt 5 mil skoter, nu ska jag duscha, sen ska jag äta middag med emilia på nån mysig restaurang och sen ska jag hem till mamma och inkassera en pressent :) kan det bli bättre?? nixpix :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0