söndag

är det bara jag som absolut inte tkr att det är helg?
va ledig både måndag och torsdag, och allt känns så sjukt osammanhängande.
i morgons ska man iväg till skolan och det känns som "där va jag ju igår och idag med"..
aja, skönt att få sova lite extra iaf!

igår va jag iväg med mamma till stan och fikade på innegården, sjukt mysigt! sen åkte jag ut till pappa och firade klara som fyller 11. grattis till henne :)
idag har jag tagit en sjukt skön söndag, nivet en sån där som alla måste få ibland? ligga i soffan och kika på film och sen ta sig ett varmt och skönt bad. fattar inte hur det kan vara så jävla kallt! måste vara längesen vädergdurna fick lite "kärlek".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0