söndag

satt och tänkte på vad jag har gjort sen i onsdags eftermiddag när jag gick hem från skolan, och jag inser rätt fort att det står helt still! jag har sovit! tagit det lugnt, inte planerat ett skit! haft det skönt men endå varit jävligt tråkig och inaktiv. fan vilken ångest jag får! på dom här dagarna hade jag kunnat träffa alla som jag som jag verkligen behöver/vill träffa OCH jag hade kunnat träna rumpan av mig. jag hade kunnat gjort hur mycket roligt som hellst, eller passat på att plugga ikapp allt jag ligger på latsidan med! men icke! vart fan tog "jag planerar varje dag vägen"? om jag bara kunde vrida tillbaka tiden ngr dagar så skulle jag lätt ringa emilia, issa, olivia, marcus, thore, sara, niklas, alle, johan eller sally! ta mig en sväng i sidsjö, dra en lång mysig fika, ha en filmkväll, festa (?) prata, reda ut saker, be om ursäkt! shit, snacka om att dagarna bara ha gått iväg från mig..


ge mig lite sommar, och energi:











Kommentarer
Postat av: issapissaaa

norra va fan kung den gången:o!!!

2010-02-09 @ 21:07:23
Postat av: emelie

haha, ja eller hur! :D

måste göras om!

2010-02-10 @ 17:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0