tisdag

vet ni hur roligt det är när man kommer hem och så är det BARA brev till MIG! pengar och skoterkort!
sånt gillas i brevlådan!!!
men innan man kan komma hem, måste man ha gått, och det gjorde jag JÄVLIGT tidigt i morse. började 08:40, trodde jag skulle dö.. sen rullade dagen på som vanligt, emilia och sebastian satt och tog på sig själva, nelson visade hur han hade kliat sig, jag skonar er och säger inte var. och elin va söt och tänkte låna ut nått av hennes 4 par använda strumpor som legat i hennes väska några veckor! generöst!
och så passade halva klassen på att spinna i 40 minuter i ett minpini rum! det stank, det va blött och way to hot! myspys hurrni<3

nu ska jag kasta i mig lite mat, sen ska jag träffa olivia! me like :)


olivia jag linnéa och cissi förra året! st kändisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0