tisdag

jag huua, vart ska jag börja?
i helgen har det varit helt galet! mördar party, som jag uppskattade väldigt mkt, men all skit man fick efteråt kanske inte va lika kul! men skit i det, det är fixat nu och jag är taggad för nya äventyr.
(dock inte hemma hos mig)

BILDER SEN HELGEN!
klicka för att se större bild

         

igår va jag i skolan en sväng, har ju drömschema, iaf på måndagarna!
sen tränade jag och emilia en snabbis!

  


idag drog hela klassen ut till sidsjö, tanken va att alla skulle bada isvak, men dom flesta drog sig ur, jag va en av dom! sjukt kallt! och nu har jag gått 6 km i högklackat. kuuuul... eller aah, jag harde ju världens finaste emilia och världens bästa rasmus med mig så det gick rätt smärtfritt!  




Kommentarer
Postat av: emilia

1. på första bilden ser jag ut som alla gjorde på min syrras skolkort på 90-talet.

2. jag måste verkligen göra nya slingor

2010-02-02 @ 15:58:03
Postat av: emelie

hahahaha<3

jag tkr du ser strålande ut, med eller utan slingor :*

2010-02-02 @ 17:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0