torsdag

inledde min morgon med att komma 10 minuter för sent, riktigt skönt! mindre skönt att jag nelson sebastian och emilia skulle leda "bra-sak-om-dig-leken" enligt V.I.T.L.Ö.K. (ja det är en grej som militären använder sig av) och eftersom jag va gruppledare så vare jag som fick ta alla skit och det gick åt ***. men det gick strålande!
och sen förföljde "strålande" mig resten av dagen! 

- mkt mkt mkt god lunch
- polisen kom och berättade om morgondagens mkt roliga övning
- diskade alla metropols muggar och kände mig jävligt nöjd!
- knöt i hop alla el:ares skor, deras miner va obetalbara :) 
- slutade tidigare
- fikade med emilia
- birsta med mamma, MYCKET GOD SHOPPING! :) 

 

frida och emilia posar snyggt i okänd ett och två's skor


hehehehehehe (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0