torsdag

hoppade ur sängen sprudlande glad.. eller inte!
så jäkla tungt, sen kom jag till vägvärket och där fick jag såklart inte fixa mitt skoterkort... så det va bara att rulla vidare till skolan och där va allt tungt.. fick ligga på emilias arm och deppa lite..
men sen blev det bättre!
jag och william har gått och nynnat på samma låt sen igår när vi hörde en låt på radion som verkligen sätter sig på hjärnan, men såklart visste vi inte vad den hette. så då frågade vi tommy, (vår lärare) och han har en son som är musiklärare, så jag fick prata med honom i telefonen och sen hade vi ett namn! galet (!!)
sen har jag och emilia lovat att fixa tårta till i morron eftersom vi ska fira lite tidig alla hjärtans dag på skolan, jag ska upp halv sju! GAAALET!
efter skolan tränade jag iaf en sväng, sen blev det halväcklig kinamat och sen basket. dragons vann såklart!


låtern som jag och william har klurat på:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0