fredag

från 0 till 100 på en vecka, så känns det ungefär att gå ledarskap för stunden!
helt plötsligt har vi 5 olika saker som vi ska göra, allt ifrån bildspels presentationer, till referat skrivning till matteprov! GALET!

efter skolan åkte iaf jag och emilia till stan, köpte ett par jeans för 99kr coh passade på att avrunda en krona uppåt till haiti! sjukt bra!
ni vet väll att man kan smsa "10katastrof" till 72950 så bidrar man med 10 kr, eller bara "katastrof" så bidrar man med 50 kr! galet värt!  

sen gick jag ens sväng med mamma på stan, efter att ha skrivit på nått papper inför ett läger som jag ska på sista helgen i februari, och då gick hon och jag in på mq och hittade galet mkt smycken, så jag köpte 2 armband för 55 kr, som skulle ha kostat 200. galet värt!

nyss lagade jag lite middag åt min kära mamma, och om ett tag ska jag luta mig tillbaka i soffan och kolla på let't dance! ska upp halv åtta i morgon och på söndag....




emeliiefors' - can't live with her, cant live without her - emilia höglund
emilia - the one and only - emelie fors

Kommentarer
Postat av: emiiiiliiiiiia

självmordstankar av mittenbilden, men vad gör man inte!



<3

2010-01-23 @ 16:30:27
Postat av: emelie

tkr du är bra sööööt :D

2010-01-23 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0