onsdag

det senaste dagarna har varit så himla... underbara! jag känner att jag har så otroligt mkt att vara tacksam över! jag känner att det finns hopp för pratglada filurer som mig med! och jag känner att det här inte bara är snack, jag är vekligen tacksam!

i måndags träffade jag issa, vi satt från halv sju till halv tio och bara pratade så där som issa och jag kan göra. så där så att folk undrar om vi har nån extra lunga någonstans eftersom vi kan prata på både ut och inandningen. vi tog iaf igen de senaste 5 förlorade månaderna, och jag hoppas vi ses snart igen! det kändes jätte bra!

i går, tisdag, träffade jag sara, det kändes också väldigt bra! och även fast man inte ses så ofta längre känns det fortfarande på det där sättet när man ses, ni vet, äkta vän känslan!?
men man ska väll inte "sticka under stolen" med att det är för sällan..   

och idag slutade vi tidigare än vad det var tänkt så då va jag kvar på skolan och väntade på att pappa skulle komma, och då va elin och levina kvar, och efter ett tag försvann elin och så stod jag och levina och pratade typ 30 min, och det gjorde mig så himla glad! så otroligt lättsam skön tjej, och det gav mig lite hopp! hopp om att det här faktiskt kommer att funka i 2 ½ år till!

ååh, jag känner mig så glad :')





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0