frisk, glad och blek

de senaste dagarna har jag

1, blivit frisk!

 - jag har bokstavligt talat gått runt och längtat efter snorkråkor istället för en flod av snor!

2, funnit meningen med bibeln!
den är stor, tjock, tung och "tål" vatten! perfekt att ställa i fönstret så att det inte blåser igen på natten när det är kokhett i sovrummet!
  
3, varit på norraberget!
- med mamma och mormor! mycket trevligt! specielllt godiset i strut och grisarna i hagen! 



4, insett att jag nog är så där manlig som emilia vill påstå!
- fransk manikyr är så jäääävla svårt att få till snyggt, hade jag varit kvinnlig hade jag förmodligen fattat precis hur man ska göra och jag hade skrattat av lycka när det hade blivit fel, så jag hade fått börja om! (om det nu hade blivit ngr fel) uuuurk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0