gatufesten på onsdag

gå för guds skull inte på gatufesten om du har pojkvän! gå iaf inte dit och förvänta dig att du kan glida runt hur du vill utan att dom (killarna) ska dyka upp i var och varannat hörn! till och med i toalett kön! (sjukt osexigt) jag menar, vem vill bli uppraggade av en tjej som är 32 som har med sig sin yngre kill-kompis på 25 som hon tycker skulle passa så bra ihop med mig! det hela va mycket komiskt, och när jag högt och tydligt sa "jag är 17" fick jag till svar "du är verkligen fin för din ålder" tillslut avrundade jag med "jaså du heter micke! det gör min pappa också! och ni är nästan lika gamla med!"
sen hände det en massa andra roliga saker med halebopförsäljaren och killarna vi gick med, men emilia och jag höll hårt i varandra och tog oss genom kvällen. 

jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0