i brist på annat

jag lyssnar på: smörigmusik
jag pratar: gärna inte alls nu
jag tycker om: fredrik
jag avskyr när folk: har dålig andedräkt  
min bästa vän är: emilia
kärlek är: något man inte kan vara utan
bästa tiden i mitt liv var: varje sommar är liak bra<3
om jag fick en sak i hela världen: skulle jag vilja ha ett stort lager med pengar
när jag borstar tänderna: går tiden väldigt segt
när jag lagar mat: går det bra, mot alla odds
jag tänder på: fredrik
jag är rädd för: fåglar
den värsta känslan är: när man är olyckligt kär
den bästa känslan är: när man skrattar
om jag var ett djur skulle jag vara: en spindel, jag är mycket bra på att likna en
jag kommer alltid att vara: ett kioskmongo
det finaste som finns är: kärlek
i sommar: ska jag ha sjukt roligt
sist jag verkligen grät var: till dear john  
jag kan: äta hur mycket som hellst
jag kan inte: vara ifrån min mobil mer än 2 timmar
när jag vill tänka går jag: ut och går eller lägger mig i sängen
min mobiltelefon är: min stora kärlek här i livet <3
när jag vaknar på morgonen: vill jag sova ett tag till
innan jag går och lägger mej: smsar jag
just nu tänker jag på: gatufesten
bebisar är: småa
imorgon kommer jag: renas ogräs eller vara med emilia, och mysa med fredrik
jag vill verkligen: att klockan ska bli halv nio så jag kan ge mig iväg mot bion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0