sjuuuuuk

säga vad man vill om att vara sjuk, men det känns fan 1000 gånger bättre att vara sjuk när man vet att alla andra sitter i skolan och räknar jobbiga mattetal medan man själv kan ligga och mojsa sig i sängen! men nä såklart, så är inte fallet nu! tvingade mig själv ut i solen med fredrik idag, trots att jag hostar som en 80årig gubbe, snorar, har ont i huvudet och har en halvt infekterad läpp!
och hur har jag nu lyckats med detta? jo, jag har varit uppe i luleå! och jag erkänner, jag är en riktig vekling! jag kan inte ens sova med ett öppet fönster så det blåser lite friska norrlandsvindar på mig utan att jag åker på en förkylning! och den infekterade läppen? jag skulle klämma en näst intill osynlig finen och pang så fick jag en uppsvälld läpp som det varar ur! mysigt va!
men annars så!

mycket bra måste jag säga, trots artisten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0