2/6 - 2010

var nyss ute på en hurtig promenad! jag tycker det är SKANDAL att det är så jäkla kallt! vart FAN är sommaren? dock skulle jag vilja inflika med att jag trots allt har blivit brun, på ett icke fake'at vis (!!)

idag har jag iaf varit hemma, har räknat en massa matte, städat mitt rum (mamma blev glad) och varit ute och gått! och sist men inte minst har jag ätit världens godaste men dyraste glass, ben and jerry's! <33

ikväll har jag inte den blekaste om vad jag ska hitta på! skulle vilja samla ihop ett riktigt stort skönt gäng, sitta ute tills det är kolsvart, grilla, en sån som jonas hade gärna fått hänga med - med sin gitarr. och sen skulle jag bara njuta! lite som old days. konstigt att man kan splittras så hårt! 
men skulle man göra ngt sånt nu skulle det antagligen bli en besvikels 


idag när jag satt ute och räknade matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0