bikini jakten

jag insåg precis en jävligt dålig grej! det är juni och jag har ingen bikini! va fan har jag tänkt med?
efter skolan, vid två vill säga, drog jag emilia sebastian och nelson runt på stan på jakt efter en bikini åt mig. jag tyckte jag va på alla möjliga affärer men efter lite om och men hittade jag en rosa bikini på HM. det hängde 2 överdelar där, en 36 och en 38. jag är platt som en planka tänkte jag och tog 36an. den täckte ungefär hälften och 38 va inte mycke bättre! så nu sitter jag har och funderar på om jag ska bege mig på bikinijakt på birsta idag eller i morron!

i övrigt är ju skolan totalt död nu! finns inte ett skit att göra. i morron har jag mitt sista matteprov och i helgen ska jag göra min datakunskaps uppgift. ledig måndag, läger tisdag- onsdag, mys med klassen på torsdag, skolavslutning fredag! LÄÄÄÄÄNGTAR! <3
hoppas jag har hittat en bikini tills dess!

emilia visar vad hon går för på den sista engelskalektionen innan sommarlovet

Kommentarer
Postat av: emiiiliaaahahahaha

sköna var ju att båda gångerna du sa "tänk cheeseburgare" så tog jag den hehehehee

2010-06-03 @ 17:43:29
URL: http://esomiemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0