det här med shopping!

handen på hjärtat, jag är en jävle på att shoppa! shoppa mycket och billigt! framförallt billigt! men för den sakens skull ser det inte dåligt ut, men idag gjorde jag fet-tabben-3000! hittade ett par rosa kilklacks skor på hm! på dom satt ett litet snöre så man kunde inte "provgå" dom, men jag tog dom endå!
sen klipper jag av lappar och allt annat tjaffs och inser att skorna är en cm för stor!!! när jag går i dom så glappar dom! fråga mig inte hur jag har lyckats med detta, men det ser helkul ut! måste springa tillbaka till hm i morgon och byta till ett mindre par!


förutom att klanta till det har jag chillat i ja & nej parken med teknikarna plus emilia. riktigt varmt och skönt!
ramström bjuder på bilden..  









































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0