en dag med min bästaste bästa vän

jag och tider går verkligen inte ihop!!! skulle träffa emilia halv två idag på stan, det gick så där. fem över två va jag framme. ingen lysande start på dagen kanske.. men vi kilade in på donken och sen kunde man skratta sig lycklig igen!
blev tre par trosor och ett par jeans för min del! 190 spän sammanlagt, det gillas skarpt! emilia där emot hade inte samma flyt! pank som bara den va hon.. lustigt med tanke på att hon har jobb och inte jag.. måste vara för att jag har svartbälte när jag hamnar mellan rea-skyltarna!

på kvällskvisten har jag varit med fredrik! vi kikade på i love you phillip morris. helt okej men ingen höjdare!
för mkt bögkärlek och bögsex....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0