en strålande helg

fredag:
drog till fredrik, emilia kom, fredrik åkte. myste med emilia och sen vidare till elias place. levde rövare i elias förråd med axelsson och sofia och dog av skratt. fortsatte att dö av skratt och sen hem till fredrik för att dyka ner i hans säng så hårt att hans näsa höll på att gå av!

lördag:
åkte och köpte grejer till fjällvandringen med pappa som jag ska iväg på över midsommar. klippte gräs and made some money. kollade på bröllopet och fällde ngr tårar. åkte till sara, köpte godis, åkte till johan, splade tv-spel och kollade på instängda 2. skrek! åkte till fredrik vid halv tre på natten och fick en låååång genomgång av hans partykväll, så full! ^^
jag: fredrik, jag orkar inte åka hela vägen hem till pappa nu, jag sover hos dig!?
fredrik: mm, låter bra! *sover*
jag: bra, är hos dig om 20 min!
fredrik kommer och öppnar dörren, jag kliver in i hans vardagsrum, han kramar om mig, tittar ner på mig och säger "är du här? vad gör du här?" men ba "sweeet,hahaha"

söndag:
myste med fredrik till tre, hem till pappa och äta middag. sen hem till mamma, promenad, och sen basket med godingar!

känns lite som en svenska redovisning det här, aja! sängen nästa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0