helgen i helhet

vill inte påstå att det har varit mycket liv i bloggen i helgen, men här är en snabb sammanfattning!

fredag: slutade tidigt som bara den! hade betygsamtal, fick sånna fina komplimanger så jag blev lite rörd på ögat. sen rullade jag och emilia till birsta. träffade axelsson, axel och pontus, köpte en ny bikini (killarna ställde sig lagom coolt vid ett bord, när bikiniprovningen va över insåg jag att dom hade sett rätt in i provhytten hela tiden...) och en tunika på monik! sen hängde fredrik på mig hem till pappa!

nilsson och emilia
 

lördag: pappa väckte mig och fredrik med kommentaren "om ni vill får ni låna min bil". så sagt och gjort, vi drog ut på birsta, hittade inge kul... på kvällen satte emilia och jag oss på en brygga i sidsjön. käkade vindruvor, godis och drack cola! en hel härlig kväll <3

"här är emilia, jag har förvandlat henne.. hon har ju alltid varit liten och obetydlig men nu är det bokstavligt också!"
  

söndag: sov till halv tre då sara ringde och hyvlade av mig. chillade till fem, sen övningskörde jag nån timme. start i backe= inte att leka med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0