skööönt att vara hemma!

hemma från min 5,2 km långa fjällvandring! (tanken va att vi skulle gå 4,9 km men kollar man inte på kartan sååå...) vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. det är inte som att gå några varv i sidsjön.. det är jobbigt, väldigt jobbigt! och när man har gått tillräckligt långt börjar fötterna värka, knäna värker, ljumskarna värker, höfterna värker, ryggen värker! det enda som man inte har ont i armarna! till och med ansiktet svider av alla kalla vinder och det snöblandade regnet! men känslan när man sätter sig ner i en kokhet bastu och tänker tillbaka på kilometrarna man har gått känner man sig så otroligt, otroligt, otroligt nöjd!
OCH helt ovänta sprang jag på simone upp på sylarna! hur stor är chansen att man träffar någon man känner där uppe kan man ju tycka! vilket fall så va det väldigt trevligt och vi satt och pratade en massa massa timmar!

helags


mina helsnygag byxor på sylarna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0