fredag

helt sick dag! (ja, jag gillar ordet sick)
gudar hit, härskatekniker dit, film här och lite mer film där!
djupa samtal om kärlek med en förvirrad kille, och fika och shopping med marcus :)
- köpte ett par galet trevliga solbrillor på gina :)

--------------------
william: om man stryper en smurf, vilken färg får han då i ansiktet??
ja gott folk, där fick ni ngt att tänka på! och säg nu inte att han blir lila, för smurfar har blått blod, inte rött!

---------------------
jag: rasmus, när du tar din första fylla har jag som krav att få vara med!!
rasmus: jag vet inte det jag, då tappar jag kontrollen och så slutar det med våldtäckt! *drar mig närmare*
jag: men rasmus, det kan inte bli våldtäckt om jag är med på det ;)
william: jadu rasmus, då får du nog skaffa dig ngt att våldta med först!
HAHAHAHAHA<3
---------------------------

ikväll blir det let's dance med marcus, gulligt värre! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kungligheter har blått blod, smurfar har nog rött.

Jag tror inte en smurf ändrar färg om man stryper den. Och dessutom blir inte människor heller nödvändigtvis en annan färg om man stryper dom.

2010-04-05 @ 16:53:11
Postat av: emelie

hahaha, oj! en person med koll! (Y)

2010-04-05 @ 19:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0