fredag

va iväg till skolan idag och fixade mina kursval. jag va astaggad på företagsekonomi och retorik, men istället blev det matte b och psykologi a, eftersom vårat program kommer ändra upplägg. KUL LIV! jag skulle fan ha valt samhälle ekonomi!! 
men det va super mysigt att träffa dom flesta igen, kramas lite och få lite uppmuntrande ord från lärarna! :) 
sen va tanken att jag skulle shoppa lite grejer inför åre med mamma, men jag känner mig fortfarande som ett vrak! blir att göra allt under panik i morron istälet! :) 


me like<3









Kommentarer
Postat av: sofia vestin

EKONOMI FTW!!

2010-03-05 @ 21:59:52
Postat av: emilia SOM DU INTE TRÄFFAT OM DU INTE GÅTT LEDARSKAP

cp. ekonomi är alldeles för stelt och tråkigt för dig.

2010-03-06 @ 00:15:30
Postat av: Sally

E....E.....Ekonomi? Jaha.....



Vad är det för skägg jag har då? xD

2010-03-14 @ 18:10:08
URL: http://nastansallys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0