lördag

jahaaaapp, lördag! för prick 24 timmar sen satt jag min fot utanför metropol, efter en 3 dagar lång fjällresa till vemdalen! inte fyskam, verkligen inte! men ingen mega hit heller! ruggigt dåligt väder, ruggigt dålig på längdskidor, ruggigt många blåmärken, ruggigt mycket skratt, ruggigt mycket bättre sammanhållning!

och när vi ändå är i farten kan jag informera om att jag har fått mitt livs uppvaknade!
tänk er en grymt stor kille, åttapack, armar som andra killar skulle dö för och lår som inte ser ut som lår, mer som muskelpacket. tänk er en sån jävligt vältränad kille stå böjd över dig i bara kalsonger och peta på dig och säga,
- är du vaken, hallå hallå? och du lixom slår upp ögonen i magrutorna! ääh shit asså, helt gaaaalet!

 



Kommentarer
Postat av: thunfors

Måste varit min dubbelgångare

2010-03-28 @ 17:15:44
Postat av: emelie

hahaha, om ngr månader så kanske ;)

2010-03-28 @ 18:27:05
Postat av: Robert

Japp, då jävlar :D



biff-robert!

2010-03-30 @ 21:23:29
Postat av: thunfors

btw...vad gjorde en biffig kille i ditt sovrum i vemdalen?

2010-03-30 @ 21:24:58
Postat av: emelie

hahaha, han sov där :D

2010-03-31 @ 15:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0