måndag

känner ni våren eller? helt sick?!!! jag har lyckorus!
har tagit fram skinjacka ur garderoben och posat sönder framför spegeln!
finns inget värre än att börja morgonen med att fälla ngr tårar över att man känner sig tjock och ful, men på med skinjackan ba, den löser alla dina problem!
och efter skolan va jag en sväng på stan med rebecca och fyndade asfina ringar, så nu ser även dom prima ut!

för övrigt känns mitt liv rätt tungt, MEN så visade det sig att mamma va ledig idag, så jag la mig ner i min säng och pratade och pratade och pratade lite till. mamma sa precis rätt saker och mm:ade på rätt ställen!
så nu känns det mkt bättre! ni kan få låna henne för en en tia i minuten!!   

kunde inte ha sagt det bättre själv:


Kommentarer
Postat av: Johan

"ni kan få låna henne för en en tia i minuten!!"

Är hon inte dyrare än så ?:o

2010-03-15 @ 16:40:35
Postat av: emelie

jag vill ju dela med mig av det goda, men inte heeelt gratis ;)

2010-03-16 @ 18:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0