måndag

shit va jag tycker synd om mig själv! det är helt sick!
igår låg jag hela dagen som ngt vårdpaket som inte svarade på tilltal, hade en sån sjuk migrän och till råga på allt -magsjuka! och när mamma tvingar upp mig ur sängen för att ""försöka få ner lite mat", slutade det med att jag stängde in mig i det kolsvarta badrummet, la mig i badkaret och sov en timme! 
men efter 7 treo så gick min migrän över, och även magsjukan trodde jag!
så i morse hoppade jag ur sängen in mot köket, såg osten och sprang mot badrummet istället! 
och såklart ser jag gravid ut också, trotts att jag inte ätit ngt på 2 dagar! helt rund, fotbollsrund! 

på onsdag ska jag iväg till fjällen, jag bara SKA!! om jag så ska krypa...  

Kommentarer
Postat av: emilia,

jag avlider om inte du följer med till fjällen. seriöst.

2010-03-22 @ 10:22:30
URL: http://esomiemilia.blogg.se/
Postat av: emelie

jag lovar, jag peppar för fullt nu :)

2010-03-22 @ 10:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0