måndag

inledde måndagen med att ge rasmus en kram, det fick oanat stora effekter och han bjussa mig på big boy lunch! man kan ju inte annat än älska killen! :)
men sen blev det mindre roligt när jag fick mitt livs första IG på ett prov! blev helt stel i hela kroppen och om inte rasmus hade sagt "men emelie! noppa ögonbryna för fan" så hade jag nog fällt några tårar..
aslöjligt, jo tack, jag vet!
men å andra sidan fick jag veta att jag har fått MVG i slutbetyg på arbetsmiljö och säkerhets kursen,
kompenserade en smula!
nu ska jag sätta mig och göra klar en uppgift som skulle vara klar för 2 veckor sen, sen ska jag ut och fika med mamma emilia och emilia mamma :) (vi ska prata om sportlovsveckan när jag hänger med emilia till åre) sjukt roligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0