onsdag

fy fan vilken nice dag! precis vad jag behöver!
HELA metropol huset har varit ute i matfors i dag på rännö, (ngt sånt iaf) åkt en mil skidor, lekt lekar, fikat osv!
vädret har varit klockrent och humöret på topp!
när vi är ute så här känner man verkligen gemenskapen, synd att det inte alltid är så!

på vägen tillbaka så tappade rebecca en skida som försvann, SPÅRLÖST!! alla letade as länge, (utom jag då som klev med stadiga kliv ner för backen med skidorna i händerna) men tillslut vare nån som hittade den, men då blev det istället panik tillbaka till bussen! alla åkte 3 km på en kvart!!
- jag hade aldrig svettats "på riktigt" innan idag

nu ska jag invänta att rasmus lägger ut alla helt galna/fula bilder på fb från idag! 

emelie i mössa, inte varje dag!




 

Kommentarer
Postat av: Johan

Använd mössa framöver, du passar i det :o....

2010-03-17 @ 16:11:59
Postat av: emelie

haha, känner mig som en propp i mössa, men tack :)

2010-03-17 @ 16:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0